24 Ocak 2009 Cumartesi

anti hile calışyor %100 bakın bi

Arkadaslar öncelikle Çünki Birton Abuk Sabuk Seyler Yazıyolar Nese Saadete Gelelim

Size Önemli Not ::::

Şu Anda Bütün Hilelerin %96'sı Yeni Pach Yüzünden Kapatıldı Veya Çalışmıyor..!

Yönetim Yeni Hileler Bulana Dek Sakın Hic Bir Programı indirmeyiniz

YAni Virüslü Ya Keyloger Yada HACK' tir Vs........

Eger İndiriseniz Bir Takım Şeyler Yaparsanız Bir Söz Var ....

Acele İşe Şeytan Karışır Misali Ve Çarınıza Yazık Olur Bilmem Anlata Bildim mi ...! [ SABIR EDİNİZ ]

İkaz Ediyorum SAKIN AMA SAKIN Yönetimden Baskasına güvenmeyiniz..!

Burdan Yönetimdeki Arklarımızada Sesleniyorum Lütfen Hileleri Yenileyiniz.........?

Player'ler SABIRSIZ Yoksa Çok Kişinin Canı Yanacak ........!

Diyceklerim Bu Kadar...............!


küüçücüük 1 adet +rep please Teşekkürler Sevgi Saygı Çerçevesinde Olamak Dileğiyle

Gönül İsterki Ne Alamet Ne Kıyamet
Metin2'de Olmasın Multi Hack



Arkadaşlar Yapabilirseniz Sizin için Şunu Tasarladım......!

Arkadaşlar Bu güne Kadar Ben Yalan Dolan Yazmadım Güvenen Arkadaşlarımızda Var Allah şükür Neyse Saadete Gelelim

Aynen Yazdıklarımı Yaparsanız İnanın Olucak

1.ci Link : RapidShare: Easy Filehosting >>>( ANTİ HİLE )
2.ci Link : RapidShare: Easy Filehosting >>>( Multi Hack )

Son Olarakta Şifre İsterse >>> www.metin2.tv


Asamalari açıklıyorum...! Dikatlice Okuyunuz.....Yanlış olmasın....

1.cisi Rar İçindeki Metin2 Antihile yi Metin2 Klasörüne Atiniz
2.cisi Metin2 Klasöründeki Metin2 Antihil'ye Tıklayip Oyuna Giriniz
3.cüsü Unutmadan [ Antihile İle Oyunu Açıcaksınız.....! )
4.cüsü Yada Metin2 Klasöründen Antihile'ye Mause,nin Sağ tuşuna Basarak Gönder MasaÜstüne Kısa Yol Oluştur Da Yapabilirsiniz...!
5.cisi Multi Hack Çalıstırınız Ve Hazırdır.....!
6.cisi Arkadaşlar Ne Kadar Pach Gelirse Gelsin Genede Çalısıryor Bizzat Denendi.......!

<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>.... ..SIKÇA SORULAN SORULAR'Ra CEVAP.....<<<<<<<<<<<<<<>>>>>> >>>>>>

.............................. .......................1.ci Soru Ve Cevap......................... ...............

Önemli Not::: Hata Verirse Bir Arkadaşımız Yazmış Ve Aynen Şöle Demiş Dikakate Alınız........
Sorulan Soru..! ' ''''''''BENDE BU ANTIHILEYI CALISTIRMAYA CALISTIM AMA HEP HATA VERIYOR python22.dll dosyası bulunamadı yenıden yuklersenız duzelır dıyor.....''''''''''

Verilen Cevap::: Arkadaşlar Anti Hileyi indridikten Sonra ( WİNRAR ) Çıkarınız Sonra Metin2_Turkey kalsörüne Atin Gitsin Ordan Oyuna Giriniz tıklayanız.....

O WİNRAR'la İndirmiş Oldugunuz ANTİ HİLE' yi Winrar'dan Çıkarıp Öğle Atınız Metin2_Turkey Klasörüne
Ve Hata Vermeyecektir... Hata Vererbilcek Herhangibi Bir Problems Yoktur....!

.............................. ............2.ci Soru Ve Cevap......................... .........................

Sorulan Soru:::::''''Ya Kardeş Herşeyi indirdim Ama Tıklıyom Olmuyooo Hata Veriyoo..?'''

Verilen Cevap:::: Canım Arkadaşım Eğer Değişik Hata Verirse Sizin Pc Den Kaynaklanmaktadır....!


.............................. ......................3.cü Soru Ve Cevap......................... .............................. ......



...................

Böle Bir Hata Alıyorsanız Lütfen Linki Tıklayınız>>>>>> MultiHack de Hata Alanlar Buraya
.............................. .........................4.cü Soru Ve Cevap......................... ............................

Sorulan Soru:::::'''''''Yaa Yapamıyorum Olmuyor Videolu Anlatımı Yok Mu Bunun..?..''''''''''' Diyenler için

Verilen Cevap::::: No_N1ck Arkadaşımızdan Alıntıdır Onun Emegi Video Anlatımı Size Link Veriyorum.....

Link>>>>> Web Hosting - Dedicated Server

.............................. ..........................5.ci Soru Ve Cevap......................... ..............................

Sorulan Soru:::::: '''''Ya Kardeş Hileyi Kurdum Oyununa Girdim Oldu Ama Kendime Çektikten 4 5 dk Sonra Atıyor Acaba Nedendir''''

Verilen Cevap::::: Arkadaşlar Hızlı Çok Hızlı Silah Kulanmayınız ve Seçeneklerden 2 yi Geçmeyiniz
Mesela Dolunay Yerine Balta Veya Ona Benzer Ağır Silah Kullanınız Sorun Olmaycaktır.......!
Yani Ağır Hareket Eden Silah Kulanınız.............!
Ayarlar .......... Sura ve Ninja için Geçerlidir.....! Diğerleride Aynı Konuyla Uzlaşabilirler....!


.............................. ...........................6.c i Soru Ve Cevap......................... .............................. .

Sorulan Soru::::::''''''' Abi Gene Yeni Pachler Geldiğinde Veya Yüklendiginde Bizi Engellermi Bu Durum Sölermisiniz..?'''''''

Verilen Cevap:::::'''''Arkadaşlar Süresi Yok Anti Hileden Bağlandıgınız İçin 100 yılda Oynasanız Engel Tanımaz İsterlerse Milyonlarca Pach Yüklesinler Anti Hile'yi Engellemez........!........

.............................. .........................7.ci Soru Ve Cevap......................... .............................. ......

Sarulan Soru::::'''Sayın Üzüntü Çalışıyor Ama 3 Veya 5 Dk Pach Yüklüyor Bir Çare Bulamazmısınız''''''''

Verilen Cevap:::::''''Sayın Arkadaşım İlk Başta Sizin Masa Üstündeki Metin2 Kısayoldan Pach yüklendikten Sonra Kapatıp...!
Metip2_Turkey klasör'ündeki Anti Hile'ye Tıklayıp Giriyorsunuz..... 3 Veya 5 Dk Pach yüklemenize Gerek Yok....!
Sizin Yaptıgınız Hemen Anti Hileyi Tıklamak YANLIŞ İşte Hatanız Ordan Kaynaklanıyor......!

................Buran Yükleyip Kapatınız..................... .........


.............................. .........................8.ci Soru ve Cevap......................... .............................. ........

Sorulan Soru::::''''Abi Ben Winrar Nerde Bilmiyom Çıkaramıyorum Nerde Saklı...?''''''''''''

Verilen Cevap:::::'''Sayın Arkadaşım Winrar Exe Yoksa Size Verceğim Link'Ten Dowlands Ediniz......!
Winrar Exe İndindkten Sonra Exe'yi Yüleyiniz Sonra Sizin Aldığnız AntiHile Kitab Gibi Üst Üstte Şekil Resmi Alcaktır.....!
Ondan Sonra Ona Mause'nin Sağ Tuşuna Basarak Size Çıkan Seçenekte '''''DosyalarıÇıkart'''' Der Ordan Masa Üstüne Atınız.....!
Anti Hiel Çıkmış Vaziyette Güle Güle Kullanınız...!

Link>>>> Web Hosting - Dedicated Server

Bu Winrar Exe Setup Resmidir....! Bu Da Metin2 Anti Hilenin Winrarlı Halini Görceksiniz...!




Artık Bunuda Anlamazsanız Nediyim Yani ARKADAŞLAR........

Anti Hile'yi Destekleyen Yazılımlar>>>>>> Windows Xp Ve Wista'da geçerlidir.....!

Arkadaşlar Elimden Gelen Bütün Yardımı Yapmaya Çalışyıyorum........ Ve En Büyük Yardımım Bu Olsa Gerek....?

1 yorum:

  1. yaw bende açıom önüme yazı çıkıyor ben önceden hile ile oynuyordum dedim bir hilesiz girem öbüründen sonrada hileden girdim sistem filen bişey dio sizin hileyi indirdim yinre oldu bunu nasıl yapacam anlatırmısın bana

    YanıtlaSil