21 Ocak 2009 Çarşamba

İtemleriniz Demircide Yanmasın Demirci Ağlasın ( Yanmaz %100 )

Arkadaşlar öncelikle denemeden mesaj yazmayın. %100 veriyorum yanmaz. Şimdi konumuza geçelim.

İlk başta charımıza giriyoruz. Diyelim +7 ölümcülü +8 e bascaz. (Her item olabilir ) O itemin ne istediğine bakıoz. (+8 ölümcül için 2 ork dişi 1 istiridye birde 80 k istio ) Sonra itemimizi istedikleriyle koyuyoz. Para konmaz demeyin barla koyun. Sonra karakter değişikliliği diyip gidioz karakter deişikliliğine.

Yan char olarak 1 lwllik adam açıoz. Sonra 500 yang toplayana kadar yabani köpek kesin. ( Dikkat : Kesince 15 lwle kadar deil yanar ) Adamımız 3 lwl oldu ve 500 yangımız oldu. Gidioz depoya 500 yanga depo açıoz ve itemleri ve barları alıoz. Barları markete satıoz ve 2. köye gidioz. (2. köye gitmemin sebebi yanma şansı çook azalır. 1. köyde yaptım bütün itemler yandı. ) Gittikmi besmele çekioz sonra basıoz. Yanmıo !! Ben böle +7 örümcek mızrağı - +6 kargı - +6 kaplan - +6 Kanlı kılıç bastım.(Bunları +6 ya basmamın nedeni itemleri yok. ) Para kalmadı. Kalsaydı kdp alıp +9 a basıcaktım. (İtem istemio. )

Kendi buluşumdur alıntı değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder