28 Ocak 2009 Çarşamba

Siz uyurken kasılma yöntemi(süperrr)

Siz Uyurken Çarınız Rahatca Kasılsın Ve Yang Kazanın !!!

Öncelikle Bu hileyi Çalıştıra Bilmeniz İçin Anti-Hile Programının Sizde Olması Gerekir Bunun İçin Ben Anti-Hile Programını Veriyorum Ve Kurulumun Açıklıyorum ...

Link :

BIT ROAD NET :: Free file hosting company and partnership program.

Kulanılışı :

Asamalari açıklıyorum...! Dikatlice Okuyunuz.....Yanlış olmasın....

1.cisi Rar İçindeki Metin2 Antihile yi Metin2 Klasörüne Atiniz
2.cisi Metin2 Klasöründeki Metin2 Antihil'ye Tıklayip Oyuna Giriniz
3.cüsü Unutmadan [ Antihile İle Oyunu Açıcaksınız.....! )
4.cüsü Yada Metin2 Klasöründen Antihile'ye Mause,nin Sağ tuşuna Basarak Gönder MasaÜstüne Kısa Yol Oluştur Da Yapabilirsiniz...!
5.cisi Multi Hack Çalıstırınız Ve Hazırdır.....!
6.cisi Arkadaşlar Ne Kadar Pach Gelirse Gelsin Genede Çalısıryor Bizzat Denendi.......!


Gelelim Hilemize ...

Hilenin amacı , adındanda belli olduğu gibi uyurken exp arttırma ve para kazanmayı sağlıyor.

Çok özgün bir hile değildir.Birçok kişinin yaptığını tahmin ediyorum.Ama böyle bir konu olmadığı içinde , konuyu açmaktan sakınmadığımı söylemeliyim.

Hilemizi M2 Multihack 2,7 ile Metin 2 Bot v1.3 programlarını kullanarak gerçekleştiriyoruz.



Şöyle anlatıma başlayım :

Karakter seçme ekranımızda multihack programımızı açıyoruz.
Ardından oyuna giriyoruz.
Sonrada metin2 bot programını açıp ayarlamalarımızı istediğimiz gibi yapıyoruz.





Daha sonra multihack programı üzerinden ''LOCK MOBS'' a tıklıyoruz.
Ve metin2 bot programı veya multihack üzerinden otomatik saldırıyı ve otomatik toplayıcıyı açıyoruz.Tek programda açmanız önerim.
Ve bot programındanda başlat dememizle hilemiz başlıyor.

Sabit konulardan bulabileceğiniz programları(multihack 2,7 ile metin2 bot) bende upload edeyim dedim.İşinizi kolaylaştırmak amaçlı tek bir dosyada sıkıştırdım.



Uyurken Kasılmayı Aşağıdan indirebilirsini :


BIT ROAD NET :: Free file hosting company and partnership program.

Arkadaşlar Eski Sürümünü Degiştirip Koydum Tamamen Alıntı Değildir.

Virüs Sonuçları

Virustotal. MD5: 88adad9abb224f847f1d3d17689ce2 65 Suspicious File Trojan-Downloader.Win32.AutoIt.fs Worm.AutoIt.s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder