3 Ocak 2009 Cumartesi

Dolunay ve pala çıkarma!

Arkadaşlar artık ben buna bi son vermek istiyorum dolunay pala filan tesadüf eseri çıkarlar örneğin ben 2008'in 17 şubattında Vahşi okçudan +2 dolunay düşürdüm bende inanamadım ama gerçekti :D hemde lwlim daha 25'di.Bazı arkadaşlarımız diyolarki pala şurdan dolunay burdan çıkıo diyolar arkadaslar bunlar zor çıkan itemlerdir belki bi yerde çıktı diye hep orda dolunay veya pala çıkmak zorunda deil ki!.Bi şey daha ben dolunayı düşürmeden 5 dk önce yaşlı kadına gidip 2 kere fal baktırtım bugün şanssız günündesin dedi yani.Kısace anlatmak istediğim dolunay ve palalar şans eseri çıkarlar umarım beni anlamışınızdır.

Saygılar...

2 yorum:

  1. aynen bende g.yabani generalden +3 dolu buldum

    YanıtlaSil
  2. adsız sen ne akıllısın g.yabani genereldan mümkün değil düşmez vahşi uzman yabani okcu vahşi okcu bunlardan başka hiç kimseden dolunay düşmezz

    YanıtlaSil