15 Ocak 2009 Perşembe

Dube hilesi falan aramayın çar soymak çok kolay sadece izleyin

Arkadaslar mahalleden hacker bi abi gm ye uyuz oldugundan sanırım gm dosyalarını mı ne bulmus bana 2 tane sağlam çar verdi en güzel çar aygur aygurun sahibi sana seslniyorum çarını benden 100 ytl ye geri alablrsin

konumuza dönelim. illegal - Ana Sayfa adresine giriş yapıyoruz orda hersey yazıyor ben biraz açıklama yapayım

girdiğimizde bizden bir üyelik istiyor bu üyeliği ben doğru bi şekilde yaptım daha sonra giriş istiyor msn me gelen şifreyle giriş yaptım yeni şifremi girdim ve site beni tanıdı ıp adresi olarak daha sonra orda tıklayın diyo tıkladım daha önceden gm lerle iletişime geçmiş kişiler gmyle bagıntısı olan herkezin bu sizde olablrsiniz herkezin hesap no'su var. Buraya girince çalmak istediiniz çarı yazın msn adresinize şifresi gelsin herkez der tabiki bu kadar basit değildir diye ama zaten sınırlı sayıda herkezin kini banlıyamazsınız sadece gmyle 1 hafta önceye kadar iletişime geçmiş olan herkezin çarı var ben hala deniyorum abi ye söyledim bana 2 tane verdi başka vermedi oyundayım herkezin çarını deniyorum inş tutturcam ve satıcam hepsini

kolay gelsin sitede kimse yok bizim abi sadece biizm mahalledekilere yaptı. 2 tane bulan olursa sevap için banada bitane sini verbilrmi berbaer bulmaya çalısırsak daha hızlı bulurz illegal - Ana Sayfa
ALINTIDIR!!!
SORUMLULUK KABUL ETMEM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder