9 Ocak 2009 Cuma

Günde 1 Madalyon Görevi Fazlası

Bildiigniz gibi ancak at madalyonu görevi 1 defa 1 gunde yapılıyor ama bu bulduugum ile 2 hatta 3 defa yapabilirisniz gunde...!
Arkadaşlar ben bunu 2 defa yaptim ama snrm 3 defa yapabileceksiniz sorun şu evde olmaniz ve sabah 8:00 ile aksam 24:00 arasinda firsat bulunca metin2 ye gire bilmeniz gerekmektedir...


İlk once sabah 8:00 da 1 madalyon Görevini yapin ve sonra oyundan cikin veya baska bisiler yapin... saat 4 gibi olunca (16:00) 2.madalyon gorevini yapin, deneyin olacaktir... saat 23:00 veya 22:00 da bir daha deneyin bu kezde olmasi mumkundur..! eger hatta firsatiniz varsa aksam 2:00 da deneyin kesin olur bole gunde 3 veya 4 gorev kesin olarak 2 gorev yaparsiniz...! Ben denedim 2 defa yaptim hatta ucu yapacaktim işim cikti :P Neyse umarim işinize yarar tesekkurler...!

yani bu yolla 1 GÜNDE 1 GOREV YERİNE 2 veya 3 kere atiniza lwl atlatirsiniz..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder