9 Ocak 2009 Cuma

lisan yüzüğü hilesi

Arkadaslar ben eskiden gladiatus oynuyodum 35 lvl de bıraktım orda yaptıgım bir hile vardı.Bilgisyarın ileri alarak sefere falan cıktıgımda süreyi kısaltıyordum.Bunu metin2 de deneyeyim dedim.40 lvl çar banlanmadan önce . İlk önce bu hile Lisan Yüzügü olanlarda yani 40 lvl ve üssü için bir hiledir şimdi Lisan yüzügünü üstünüze alıyosunuz sonra sağ köşeden bilgisayarın saatini 1 sene geri alıyorsunuz ve metin2 ye yeniden giriyorsunuz.Bi baktınız süresi 29 olan yüzügün süresi 1 sene olmus yani o yüzügü bir oyun senesi daha kullanabilirsiniz hileyi tamamen kendim keşfettim alıntı deildir ve bu hilenin çöüzümü yoktur ama DİKKAT eger bilgisayarın süresini ileri alırsanız yüzük kaybolur :D hem bu hileyi at görevindede kullanabilirsiniz mesela 30 dk lık ögrevi 1 saat yapabilirsiniz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder