12 Ocak 2009 Pazartesi

Mırnav ile tekir'in maceraları(konuşma)

Arkadaşlar Size Mırnav İle Tekir'in Maceralarının anlatacağım.Tamamen kendi aklımdan.Metin2 ile bir ilgisi yok ama,okula giden arkadaşlarımız sınıflarında bu konuşmayı sunabilirler.Mesela ben sundum.Siz de Sınıf arkadaşlarınızı Eylendirin!+Rep i İhmal de etmeyin.;)

Çöp Kutusu
Mırnav:Tekir,Tekir,gel çabuk,Arka sokakta bir çöp kutusu buldum..
Tekir:Geliyorum,geliyorum fazla bağırma diğer kediler duyacak.
Mırnav:Ooooo duydular bile,hatta senin kaynana da burda.:m08:
Tekir:Neeeeee:eek:,ya Mırnav benim bir işim çıktı siz devam edin...

Anlamı:Arkadaşlar burda tekir'in kaynanasın dan bassediyor.Çöplükte kaynanasının oldugunu duyunca kaçamak yapıyor Tekir.

TEKİR'İN DOSTU
Mırnav:Tekir,sen şu köpeyi tanıyor musun?
Tekir:Tanıyorum tabi ki de o benim dostum sayılır..
Mırnav:Yaa demek öyle git bir selam ver ayıp olur arkadaşına.
Tekir:Senin hatırın için gideyim bari..
Mırnav:Hadi,bekliyorum.
( 2 Dakika sonra Tekir geri döner.)
Mırnav,Mırnav kurtar beni!!
Mırnav:Ne oldu Tekircim sana böyle,Hastanelik olmuşsun!
Tekir:Ya köpecik birazcıcık kızgınmış da hıncını benden aldı.:m08:

Anlamı:Arkadaşlar burda Tekir in hava atmak istediği belirtiliyor.Köpek arkadaşım var diye hava atıyor.Ama Akıl ile dolu mırnav yer mi?Hemen anlıyor.Yani kısacası hiç bir kedi hiç bir köpekle arkadaş olamaz.:f68:


Arkadaşlar ister +Rep verin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder