4 Şubat 2009 Çarşamba

Madalyon Düşürme Mantığını Çözdüm Milleetttttt

evet arkadaşlar lütfen dikkatli okuyun yazdıklarımı...
bu tamammen benim mantığım ve bi kere daha mantıklı olduğumu fark ettim...
gelelim konuya ;

şimdi zindana gidiyoruz ne yapıyoruz haydaaaaaaaaaa hemen
maymunlara dalıyoruz demi.....
işte yanlışı burda yapıyoruz daha önce konu açmıştım ve demiştim ki
karnı şiş olan maymunu seçip öldürün onlarda çıkıyo demiştim....
şimdi bi şey daha ekliyorum...
zindana girer girmez mal gibi hemen dalmayın hayvanlara yazık günah...
önce keseceğiniz maymuna onunla göz göze gelin ne istediğinizi ona hissettirin olmadı bi selam verin iyi niyetle yaklaşın ona...
oyunda olsa oda bi canlı oyunda demi onunda hisleri var duyguları var...
hatta olmadı çıkın beraber zindan dan bakra da meydan da sohbet edin bi yerde unutmayın iyi davranırsanız madalyonları kendi getirir size...
ben bu yazdıklarımı denedim şimdi baya madalyonum var çaktırmadan veriyo bana el altından hadi sizde deneyin şimdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder