4 Şubat 2009 Çarşamba

METİN2 ANTİ HİLE + LOG HATASI +MULTİHACK 2.7 + python22.dll HATASI

ewt beyler öncelikle ben bunu başka forumdan calmadım!!!! kendım uploadım!!!! lütfen emeğe saygı!!!! belki bu önceden verilmiştir ama lütfen saygı. öncelikle aşagıda yazdım yazıyı okuyun zaten herşeyi ben size acıkladım videoda göstercektim ama gamecam yoktunese boşverelim inşallah yardımcı olurum beyler inşallah sorunlarınız halledılır!!!


ewt arkadaşlar bir sürü log hatası metin2multihack+metin2 anti hile ama ben hepsini hataları ile veriyorum vede sizden hiç bir talebim yok!!!isteyen emeklere saygılı olanlar verir!!!

ewt arkadaşlar öncelikle sizlere metin 2 anti hileyi suncam huzurlarınıza

metin2antihile:

RapidShare: Easy Filehosting

ewet arkadaşlar metin 2 anti hilenin kurulumuna başlıyalım...metin 2 anti hileyi indirip buraya cıkar yapıyoruz ve anti hile cıkıyor.anti hileyi C:/programfiles/metin2_turkey (metin 2 yi yuklediniz yere)atıyoruz kes yapıştır yapıp atıyoruz ve giriyoruz!!!

şimdi arkadaşlar multi hack 2.7 yi sizlerin huzuruna sunmak istiyorum

multi hack 2.7:

RapidShare: Easy Filehosting

şimdi arkadaşlar bu cok kolay direk indirdimiz dosyayı buraya cıkar yaparak çıkarıyoruz ve gelen dosyaya gırıp multi hackı istedimiz gibi kullanıyoruz!!!

evet arkadaşlar şimdi sizlerin huzuruna LOG başlıklı hatanın çözümünü kesin çözümünü sunmak istiyorum!!!

evet arkadaşlar bu günlerde cok sık karşılaştımız LOG başlıklı hatayı biliyorsunuz çözümünüde forumlardan araştırarak öğrendim ama küçük bir sorun war.sadece 16. servere kadar server oluyor bunu göze alıyorsanız bunu yapın lütfen!!!

bu dosyaya (C:\Program Files\Metin2_Turkey\pack dosyasındaki bu dosya)
girip (L) tuşuna basınız ve ilk önünüze çıkan dosyayı siliniz!!!

DOSYA ADI:"locale_tr.addr" bu dosya



evet arkadaşlar şimdi en sevmediğim soruna yani python22.dll dosyasına
bu sorun bilgisayarınızın WINDOWS dosyasındakı eksıklerden kaynaklanır!!!

bu sorun için link:
RapidShare: Easy Filehosting

bu dosyayıda C:/WINDOWS/system32 dosyasının içine atıyorsunuz ve oyuna giriyorsunuz!!!

evet arkadaşlar benim yardımlarım bu kadar inşallah yardımcı olmuşumdur iyi geceler!!!

bu arada beyler bu dosyalarda hiçbir virus yoktur kendim kullanıyorum butun dosyalar ana bilgisayarda bulunan dosyalardır hiçbir korkunuz olmasın
olmassa yine benim yapabılecegım bişi belki wardım özelden mesaj atın pls
bu arada şöle bi soun olusa bilir ????????? ?? ??? ?????? felan der bu sorun arkadaşımdada çıktı oyunu baştan yükleyin olur inşallah iyi eğlenceler!!!


bilyorum bu konular ayrı ayrı verıldı ama ben hepsini topladım lutfen kufur etmeyın hem tum multi hack ve metin 2 anti hile sorunlarının çözümleri!!!inşallah ter temiz dir!!!!!


hak ettiysem ve emeğe saygınız varsa + rep lutfen iyi gunler !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder