2 Şubat 2009 Pazartesi

Multi Hack 2.7 + Anti Hile indir download gel gel

UYARI:Arkadaşlar Özür Dilerim 2.8 Yazmısım Ama 2.7 Lütfen KıZmAyIn(Düzelttim)


Arkadaslar Son Zamanlarda Artan Fake Konular Artık Son Bulmasını Umuyorum Ve Programı Size Kanıtlarıyla sunuyorum Basliyorum .

Metin 2 Multi Hack
Download : RapidShare: Easy Filehosting
Rar Şifresi : YOK
Anlatım İlk Önce Metin 2 MULTIHACK2.7 Dosyasının İçindeki
Metin2 antihile Hile Dosyasını Açıyoruz Onu C:Program FilesMetin2_Turkey İçine Atıyoruz Daha Sonra Metin2 antihile Hile.exe ye Tıklayarak Oyuna Giriyoruz Oyuna girdikten sonra MULTIHACK 2.7 Çalıştırıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Bi Bakıyoruz Hile Çalışıyor İnanmayan Denemesin İndirmesin.! Exe Olduğu İçin Virüs Algılaması Dogaldır İy Eglenceler.
Video Anlatım : İzlesene.com : Video - metin2.bİz
Not : Benden Bukadar Eger Çalışmassa Benden Bilmeyin ALINTIDIR!!!! Yorumları Bekliyorum. İyi Oyunlar




Alın Buda Videosu Anlamayanlar İçin Yaptım !!! ( Çalışmıyo Diyenlere Kapak !!)


Çalıştırmadan Önce Mutlaka TARATIN!



Google Video
ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.




python22.dll Hatasi Alanlar İçin Dosyayi Koydum Bunuda Metin2 Klasorunun İçine Atin
python22.dll download - free dll files

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder